top of page

"מייקל ג'קסון: הקונספירציה": פרק רביעי




חבר המושבעים התבלבלו מעדיויות סותרות של גאווין וסטאר. דאבלין וסטאר הודו שהם שיקרו לגבי כמה מקרים בפני חבר המושבעים. הם טענו שהאיצו בהם להחמיא למייקל ג'קסון. מייקל שמע את העדויות והשקרים ונראה שלא חש בטוב.

באותו הבוקר לפני העדות של גאווין' מייקל ביקר במרפאה בקרבת מקום. תומאס מזארו ביקש מהשופט מלוויל להתחשב בג'קסון אך הוא סירב ופסק שכולם מגיעים לבית המשפט ב 8:30 בבוקר בדיוק ושאם ג'קסון לא יגיע בזמן יישלח לתא המעצר.

מייקל הגיע לבית המשפט בפיג'מה ומעליו וסט שחור. אבל חבר המושבעים לא ראה שהוא לבוש פיג'מה כי הם היו מורשים להיכנס רק אחרי שג'קסון כבר ישב מאחורי דפלק ההגנה. היו שחשבו שג'קסון מנסה למצוא חן בעיני חבר המושבעים כשהגיע לבוש כך. בנתיים התמונות של ג'קסון לבוש בפיג'מה כבשו את העיתונים בכל העולם. באמריקה זה היה אירוע חם, המדיה קפצה על המקרה וניצלה את ההזדמנות לכנות אותו 'פריק' ו'מטורף'. לרגע, היה נראה שאנשים היו כל כך עסוקים בפיג'מה שהם שכחו את הסיפור בבית המשפט.

מייקל ג'קסון מגיע לבימה"ש לבוש בפיג'מה מלווה באביו ושומר ראש


סטאר ארויזו, אחיו הצעיר של גאווין "הפיל" את עצמו במהלך העדות. הוא נשאל ע"י מזארו על הדברים שסיפר לפסיכולוג בנוגע למקרים שכביכול קרו בין גאווין למייקל. הוא שיקר למזארו בנוגע לכל מה שסיפר לפסיכולוג. הוא גם שיקר והכחיש שלא אמר מעולם למייקל שהוא חולם להיות שחקן מפורסם, בעודו לומד בבית ספר למשחק ונראה כ"שחקן ראשי" בוידאו שצולם בנוורלנד. כששאלו אותו חבר המושבעים איך היתה לו ולאחיו הגישה לכל המקומות בבית ושידעו את כל הקודים להיכנס לחדרים בנוורלנד הוא אמר שהוא ואחיו נכנסו לשם מאות פעמים. חבר המושבעים היו המומים, הם הבינו שהיתה להם גישה לשם גם אחרי הפגישה עם ג'קסון במיאמי (האישומים על הטרדה מינית לדבריהם של משפחת ארויזו קרו אחרי הטיסה ממיאמי לנוורלנד).

סטאר הכחיש את הטענה שהוא וגאווין שתו שתיה חריפה בזמן שג'קסון לא היה בבית, אך הוא הודה שהם ידעו היכן למצוא את המשקאות. אחד מהעובדים בנוורלנד סיפר שראה את סטאר נוגע באלכוהול ומוזג ליקר לתוך המילק שייק שלו, הוא גם נראה ישן במיטתו של ג'קסון בזמן שג'קסון לא היה בבית.

לאחר מכן הוצגו בבית המשפט כרטיסי ברכה שסטאר כתב למייקל:

"מייקל, אנחנו אוהבים אותך ללא תנאים, אתה המשפחה שלנו, תודה. כשליבנו התרסק לרסיסים אהבנו אותך בכל חלק וחלק בליבנו כי אתה ריפאת אותנו בדרך מאד מיוחדת".

סטאר הכחיש שמייקל היה עבורם כמו אבא.


תמונה של ג'נט ארויזו ובנה סטאר בהקדשה בכתב למייקל

מזארו הוציא חוברת פורנו בשם "Barely Legal" ושאל את סטאר אם זה המגזין שמייקל נתן לו ולגאווין והוא ענה שזה אותו המגזין הספציפי המדובר. המגזין היה מאוגוסט 2003, הרבה מאד זמן אחרי שמשפחת ארויזו התנתקה ממייקל ג'קסון.

כשסרטון אחר הוקרן בו מייקל נראה באור שונה לגמרי מההאשמות שהוטחו בו- מוביל את גאווין באיטיות אל עבר אגם ושר לו את "חייך גם אם ליבך כואב, חייך גם אם ליבך שבור". חבר המושבעים הבחינו שמייקל התאמץ לרומם את רוחו של גאווין, אך גאווין היה כה חולה שלא נראה אפילו מחייך.

כשתומאס מזארו שאל את סטאר אם מייקל ניסה לרפא את אחיו הוא נראה עויין על הדוכן. הוא לא הזכיר בכלל שמייקל לימד את גאווין טכניקות ריפוי באמצעות הדמיון, הוא רצה לגרום לחבר המושבעים לחשוב שלמייקל לא היה חלק מתהליך הריפוי של גאווין. כשמזארו הקרין את הוידאו שצילמו משפחת ארויזו כמה ימים אחרי הסרט של באשיר ג'נט וילדיה נשמעו מתלחששים בניהם. הצלם חאמד מוסלי אמר להם שאם יעלו נושאים ושאלות שלא לרוחם הוא יפסיק לצלם. בוידאו נראתה ג'נט נותנת פקודות לילדיה לשבת זקוף כשדיברה על המחלה של בנה. "זו ידידות מופלאה (בין מייקל לגאווין) שנולדה מטראומה וליבלבה למשהו נהדר", אמרה לפני המצלמה.

גאווין סיפר שהיה בשוק ששמע את קולו של מייקל בטלפון כשהתקשר לסבתו. הוא מספר שהוא דיבר עם מייקל על המחלה והודה שלא ידע בדיוק מהי חוות נוורלנד, גאווין חשב שזו חווה של סוסים. הוא מספר על הלילה בו הם ארזו את המזוודות ונסעו בלימוזינה במשך שעתיים וחצי לאחד המקומות היפים שראה מעודו.


"חאמיד מוסלי, מתוך "מייקל ג'קסון מחזיר מלחמה

גאווין מספר על הערב הראשון בנוורלנד בו יצא לטייל עם מייקל ומספר שביקש ממייקל להישאר בחדר השינה שלו, הוא סיפר שגם סטאר רצה להישאר איתו. הרעיון להישאר עם מייקל בבית ולא ביחידת האורחים עם הוריו נשמע כן בטון הדיבור שלו. "אם זה בסדר מבחינת הוריך, זה בסדר מבחינתי" מייקל אמר. גאווין מספר ששמח כשהוריו הרשו לו. הוא מוסיף שמייקל הציע להם את המיטה והתכוון לישון על הריצפה, גאווין מספר שנהנה לישון על המיטה של מייקל ושמייקל וחברו פרנק ישנו על הריצפה.

גאווין מתאר עד כמה מייקל טוב ואוהב, הוא מספר שהכיר את מייקל שנים. אמו סיפרה שהיא נדהמה לראות את בנה קורן מאושר לאחר שהרופאים קבעו שאין תקווה. מייקל היה המענה לתפילותיה. "האהבה של מייקל היתה נחוצה בתקופה טראומטית מאד בחיים שלנו", אמרה. "את הבאת לי אותו ואנחנו נעטוף אותו באהבה" ציטטה את מייקל. "יש תקווה".

ג'נט תיארה את זה כך: "אלוהים עובד דרך אנשים ואלוהים עובד דרך מייקל להפיח חיים בבן שלי, בשני ילדיי האחרים ובי". לגאווין היה סוג דם נדיר מסוג O-שלילי ומייקל לקח על עצמו להשיג לגאווין מספיק מנות דם להשתלה. היא מספרת שכשמייקל החל לעזור לגאווין להחלים הוא הוא עטף אותם בכנפיו ומערכת היחסים שלו עם המשפחה פרחה.

חבר המושבעים שמעו שסטאר אמר בוידאו שמייקל הוא יותר מאביהם הביולוגי עבורו. "הוא נתן לאחי את הניצוץ לחיים כי הוא היה במצב שהוא לא יכול לזוז, אפילו לא לדבר, הוא העניק לאחי המון". דאבלין אמרה שכשגאווין שאל את מייקל אם הוא הוא יכול לקרוא לו 'אבא' מייקל השיב: "בטח".

ג'נט סיפרה שכל דלתות האחוזה נפתחו בפניהם, מייקל היה לפעמים מייעץ להם ועוזר להם בשיעורי בית. "מה שאני אוהבת במייקל כאב לילדיי- הוא מדריך אותם, יש לו חוש הומור נפלא, הוא גרם להם להאמין שחלומות מתגשמים בליבם של המאמינים".



"Living with Michael Jackson" גאווין ומייקל מתוך הסרט


חאמיד ביקש מגאווין לתאר יום אחר עם מייקל ג'קסון. הוא סיפר שהוא ואחיו היו הולכים אליו הביתה, מייקל היה אומר להם היכן הוא הולך להיות, כמו למשל בסטודיו ואז היה אומר להם "צאו ותהנו". השלושה היו יוצאים, משחקים ברחבי האחוזה, צופים בסרטים ונהנים כל היום. מאוחר יותר היו נפגשים עם מייקל, בכל פעם שלמייקל היה פנאי הם היו נמצאים יחד, צוחקים ומספרים בדיחות. כשעלה הנושא בראיון על הסרט של מרטין באשיר משפחת ארויזו היו נסערים, הם שנאו את הדרך שבה באשיר בחר להראות את היחסים בין גאווין למייקל, הם כעסו עליו כשרמז שהיה שם משהו מיני. "כאמא יכולתי להיות בכל מקום בחווה" סיפרה ג'נט. "למדיה יש מחשבות מלוכלכות" אמרה דאבלין. "הם אלו שהציתו את זה, הם אלו שיש להם בעיות בעצמם", הוסיף גאווין. ג'נט תיארה את אחיזת הידיים של מייקל וגאווין בסרט הדוקומנטרי כ'דבר טבעי'. "אמרו לי, האבות שלכם או אלו שרוצים להיות האבות שלכם או זה שהיה פעם ילד, לא הייתם רוצים שאביכם יחזיק לכם את היד? במיוחד בזמנים הקשים? במיוחד שידעתם שאין לכם סיכוי לחיות?" הרופאים אמרו לה: "התכונני להלוויה". הם אמרו שאם הסרטן לא יהרוג את גאווין הכימותרפיה תהרוג אותו". ג'נט שיבחה את מייקל כתפקידו כאב, הוא היה גאה בגאווין וכינה אותו 'לוחם קטן' כשנלחם במחלה.

"הם אומרים את כל הדברים האלו, אבל הם לא מכירים את מייקל", גאווין הוסיף. לפני שהסתיים הראיון ג'נט אימתה שכל שלושת ילדיה חלמו להיות חלק מהשואו ביזנס. הם סיפרו למייקל על החלום שלהם והוא פעם השיב להם: "אתם עוד תככבו בסרטים".

כשגאווין עלה על דוכן העדים הוא סיפר על החיים ברחוב סוטו, הוא סיפר שכל המשפחה ישנו במיטה אחת. כשחלה עבר לגור אצל הסבא והסבתא שלו בחדר סטירילי, הוא סיפר שאביו ואמו היו רבים באותה התקופה. הוא רצה לפגוש את ג'יי לנו כי הוא חשב שהוא קומיקאי מצחיק. הוא השאיר לו את המספר שלו במענה הקולי אך הוא מעולם לא דיבר איתו. מכל הסלבריטאים שגאווין פגש הוא כינה את מייקל 'האהוב ביותר'. בפעמים האחרונות של גאווין בנוורלנד מייקל לא היה סביבו רוב הזמן וגאווין הרגיש נבגד. הוא לא נתן למייקל קרדיט על שעזר לו להחלים, הוא סיפר שכריס טאקר וג'ורג' לופז היו באים לבקר אותו בבית חולים. הוא הכחיש את כל מה שאמר לבאשיר בראיון וטען שמייקל ביקש ממנו להגיד את הדברים שאמר.


76 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page