top of page

הנסיכה ליאה ורופא השיניים האיום: כשקארי פישר פגשה את אוון צ'נדלר


קארי פישר.

הציטוטים הבאים נלקחו מספרה של השחקנית והסופרת האמריקאית קארי פישר (הנסיכה ליאה מ"מלחמת הכוכבים") Shockaholic שיצא בשנת 2011. פישר היתה לקוחה ומטופלת של אוון צ'נדלר, שהאשים את ג'קסון בהטרדה של בנו:


"זוכרים את רופא השיניים שתבע את מייקל ג'קסון על שהטריד את הילד שלו? כן, זה היה רופא השיניים שלי, אוון צ'נדלר, דוקטור לרפואת שיניים, רופא שיניים לכוכבים. ואותו צ'נדלר – זמן רב לפני שהתביעה יצא לפועל (אך לא בהכרח זמן רב לפני שהיא נרקמה) – היה צריך מישהו להשוויץ בפניו על החברות שהתחילה בין הבן שלו למייקל ג'קסון (זה היה שנים לפני שלמייקל היו ילדים משלו). וכך, ה"רופא" שלי, היה מדבר ארוכות על כמה מייקל ג'קסון חיבב את הבן שלו. והדבר הכי מטריד שאני זוכרת שהוא אמר היה "את יודעת, הבן שלי, נראה מאוד טוב." ועכשיו אני שואלת אתכם – איזה אבא ידבר על הבן שלו בצורה כזאת? טוב, אולי יש כמה שכן, אבל (א) אני לא מכירה אותם ו(ב) הם כנראה לא מרימים את הגבה שלהם בצורה מרמזת כשהם אומרים את זה. לאורך השנים, שמעתי הרבה אבות גאים אומרים לי "הבן שלי נהדר" או "הבן שלי חמוד", אבל זאת הייתה הפעם היחידה ששמעתי התרברבות מסוג זה: "הבן שלי [שלא כמו הצאצאים הזכרים הממוצעים] נראה -מאוד- [חיוך מטריד, גבה מורמת, ואולי גם קריצה וולגרית] טוב [הפסקה כדי שתוכלי להרהר בזה ו/או להקיא]".

זה היה דוחה! האיש הזה סיפר לי שיש לו את הדבר היקר הזה שהוא שיער שמייקל ג'קסון רצה, והדבר הזה הוא במקרה הבן שלו. אבל זה לא היה מה שהבן שלו היה, זה היה מה שהוא היה: 'נראה מאוד טוב'." מספר חודשים לאחר מכן, פישר כותבת שאוון הכריז בפניה שהוא הולך לתבוע את ג'קסון, על כך שישן באותה מיטה עם הבן שלו. היא שיתפה את המחשבות שלה על התביעה:

"עכשיו, אני יודעת בוודאות, שכשזה התחיל לקרות, לרופא הטוב לא הייתה בעיה עם סידור השינה המוזר הזה! תסלחו לי, הוא היה מבחיל מספיק כדי לתת לכל זה לקרות, ועכשיו הוא פתאום מזועזע -- מזועזע! התמלא למעשה בזעם! "את מאמינה לזה? אני חושב שמייקל אולי שם את היד שלו על האיברים המוצנעים של הבן שלי." ובכן, מה האיש הזה חשב מלכתחילה? למה הוא מלכתחילה עודד את הבן שלו לישון באותה מיטה עם מייקל ג'קסון? הוא עשה את זה מכיוון שהוא ידע שלבסוף הוא יוכל להגיד "אלוהים אדירים! אני פתאום מבין שהדבר הזה בין מייקל לבן שלי הוא מוזר. אני מבועת. הבן שלי נפגע! והדרך היחידה לתקן את זה היא באמצעות הרבה מיליונים של דולרים! ואחרי זה הוא יהיה בסדר! ואנחנו לא נקנה שום דבר לעצמנו עם הכסף הזה, הכול הולך לטובתו של הבן שלנו!" זה בערך הזמן שבו הבנתי שאני חייבת למצוא רופא שיניים אחר. אף סם הרדמה לא יכול להסתיר את הגועל ממנו.

העניין הוא, בכל זאת, אני מעולם לא חשבתי שהקטע עם מייקל והילדים היה מיני. מעולם לא. נכון, זה רחוק מלהיות הולם, אבל רק בגלל שזה לא נורמלי, לא אומר שזה חייב להיות סוטה. אלו לא שתי האפשרויות היחידות שיכולות לקרות בזמן שבו בן אדם בוגר לילד שאינו קרוב משפחה מבלים ביחד. גם אם האיש הזה עשה יותר מדי ניתוחים פלסטיים והיו לו מה שנראה כמו איפור מקועקע על הפנים. וכן, היה לו פארק שעשועים, גן חיות, אולם קולנוע, פופקורן, ממתקים ופיל. אבל לסמן את כל זה ולהוסיף לזה את ההשערה שהוא שפשף את ידיו זו בזו אופן זדוני בעוד הוא תווה את קורי העכביש כמלכודת ענקית לפתות וללכוד ילדים, זה חשבון גרוע.



[...] אבל חכו! תראו את זה! בוא נגיד שהילד ה"נראה מאוד טוב" שלך, מתחיל להסתובב עם המולטי-מיליונר התימהוני הזה שיכול להיות שיכול להיות שתצליח לשכנע אותו לתת לך 20 מיליון דולר אם תאיים לספר לכל העולם שהוא נגע באיבר שלו אולי לפני שהגיע לבגרות. ובכן, אני לא יודעת מה אתם הייתם עושים? אבל כשלרופא השיניים שלי הייתה הבחירה בין יושרה לבין 20 מיליון דולר, אתם לעולם לא תנחשו מה הוא עשה! נכון מאוד – הוא הלך על הכסף! אבל היי, הוא היה רק בן-אדם-בערך, נכון? אבל באמת, מי יכול להאשים אותו? אני מתכוונת, חוץ ממכם, ממני, ובערך כל אדם חי אחר שאכפת לו לא להרוס את החיים של הילדים שלו, מי עוד יכול להאשים את דוקטור צ'נדלר על מה שעשה? (אני אמתין בזמן שאתם חושבים)"


מתוך "Shockaholic" של קארי פישר, 2011



135 צפיות0 תגובות
bottom of page