top of page

"מייקל ג'קסון: הקונספירציה": פרק שלישי




ביום הרביעי בבית המשפט עלה צלם מטעם השריף בשם אלברט לפרטי להעיד על ה 18 לנובמבר 2003- היום בו המשטרה פשטה על נוורלנד והקרין את הסרטון. 336 הצופים זכו להציץ בכל פינה בביתו של ג'קסון, במקומות האישיים ביותר; חדר האמבטיה שלו, ארונות הבגדים שלו, המיטה שלו. אנשים תהו מדוע המשטרה היתה זקוקה לכוח אדם שמנה מעל 70 שוטרים לפשוט על נוורלנד, יותר מכל מרדף אחרי הרוצח הסדרתי הנוראי ביותר בהסטוריה של ארה"ב. הפשיטה ארכה למעלה מ 11 שעות. חדרו של מייקל ג'קסון כלל פסנתר ענקי, מיטה ענקית, ציורים של מייקל כישו בסעודה האחרונה, (גם בתמונה מייקל היה מוקף ב 12 אנשים, כמספר חבר המושבעים). בסלון היו ציורים משמן שבחלקם מייקל מתואר כמלך ומלאך, פסלונים של קופים, בובות בגודל טבעי, צעצועים בדמויות באט-מן, סופר-מן וספיידר-מן, דמיויות מסרטי וולט דיסני וצבי הנינג'ה. תמונות של ילדים גדשו את השולחנות והקירות. זה היה מדהים איך ג'קסון מקיף את עצמו בכל כך הרבה "דברים" כשלמעשה הוא מצא בהם חברה. ארון הבגדים שלו היה מסודר ומדוגם להפליא, נראה כמו בוטיק יקר. לא היתה אף תמונה של מייקל ג'קסון בחדרו, על הקירות היו פוסטרים של מקולי קלקין, שירלי טמפל, צ'רלי צ'אפלין, רוג'ר ראביט, במבי, פינוקיו, אליס בארץ הפלאות, הקוסם מארץ עוץ, אינדיאנה ג'ונס ומלחמת הכוכבים. החדר היה נראה כמו חדר צעצועים חלומי של ילד. חבר המושבעים לא ידע "איך לאכול את זה".

כשדאבלין ארויזו עלתה להעיד היא היתה מתוחה. היא סיפרה על המצב המשפחתי שלה, על הנסיעה הראשונה לנוורלנד שמומנה ע"י מייקל. לימוזינה אספה אותם מביתם במזרח לוס אנג'לס וכללה ארוחת צהריים, נסיעה במכונית גולף, ביקור בגן חיות ובבית קולנוע. דאבלין מספרת שאביה, דיוויד ארויזו קינא באשתו על הזמן שהיא מבלה בחברת מייקל בנוורלנד והתפתח בניהם ריב אלים. הוא עזב את הבית והותיר אותה בוכיה. עוד היא מספרת שהאב היה מרבה להכות אותה וגם את אחיה. כשנשאלה על הביקור הראשון בנוורלנד היא סיפרה על ארוחות הצהריים בחברת מייקל שבאחת הפעמים בזמן הסעודה גאווין שאל את ההורים שלו אם הם מסכימים לו ולסטאר אחיו להישאר עם מייקל בביתו הפרטי שבאחוזה. היא גם סיפרה שהוא ביקש להישאר איתו בחדר השינה. להורים לא היתה כל התנגדות.


ג'נט ארויזו וילדיה

כשדיוויד נעלם המצב הכלכלי של ג'נט להשיג כסף לטיפולים של בנה נעשה רע מאי פעם. לא היתה לה אפילו אפשרות ליצור עימו קשר בטל' הסלולארי והיא פנתה למייקל לעזרה. דאבלין מספרת שמייקל נתן לה רכב לשימוש מסוג פורד ברונקו.

"היינו מפוחדים מכל הסיטואציה", סיפרה לגבי התקופה שלאחר הקרנת הסרט של באשיר בפברואר 2003. בנתיים נכנס לחייה של ג'נט ארויזו חבר חדש- ג'יי ג'קסון. דאבלין מספרת בפרטים על ראיון שצולם בביתו של ג'יי ג'קסון בזמן שגרו אצלו. בראיון מספרת כמה מייקל ג'קסון היה נדיב ונחמד כלפיהם, אהב אותם ללא תנאים, "כמו אבא". מייקל לימד לרפא את גאווין בכוח הדמיון. הוא הורה לו לדמיין את התאים הנגועים נאכלים כמו במשחק "פּאק-מן". כשהחוקר הפרטי שאל את גאווין על היחסים עם מייקל הוא ענה: "מייקל האיץ בי לסיים את הכימותרפיה ולהגיע לנוורלנד".

בהקלטה שנערכה ב 16 לפברואר (להזכיר- אחרי שידור הסרט "לחיות עם מייקל ג'קסון") הוא טען שבזמן ששהה בבית החולים הוא תמיד חלם להיות בנוורלנד, לפגוש את מייקל ג'קסון באופן אישי. "זה יגרום לי אושר, כי מייקל תמיד גרם לי לחייך". את הראיון הזה ערך בראד מילר ולא נמצא הקשר בין מה שנאמר בראיון למה שדאבלין טענה. בראד מילר רצה לדעת אם מייקל נהג לבקר את גאווין בבית החולים. גאווין סיפר שמייקל תמיד היה מסתובב בכל מיני מקומות, הוא היה מתקשר אליו והיה מקדיש לו שעות. "הוא היה חבר טוב, הייתי יכול להתקשר אליו מתי שרק ארצה".

ג'נט ארויזו טענה שמייקל היה בעבורם על תקן של אבא ושהוא ידע שהם זקוקים לו, במיוחד אחרי שדייויד ארויזו עזב את המשפחה במצב רע. בהקלטה למילר הם סיפרו שדייויד ארויזו היה מכה את גאווין בזמן שהיה חולה וגם לאחר הניתוח, היה מכה את סטאר בראשו ואף שבר לדאבלין את עצם הזנב. ג'נט אפילו טענה שהוא נהג להתעלל ברוקי, הכלב שלהם. כל מה שהם אהבו הוא לקח מהם. היא מתארת שהיא היתה נשואה לו במשך 17 שנים שברוב הזמן התפללה להיפטר ממנו ובמייקל ג'קסון היא ראתה משהו אחר- "נחמד, עדין וטוב לב". לדבריה. ראתה משהו אחר- "נחמד, עדין וטוב לב".


דיוויד ארויזו

דייויד ארויזו פגש את מייקל המון פעמים בנוורלנד. הוא צילם סרטון של מייקל מסיע יחד עם סטאר את כסא הגלגלים של גאווין ברחבי נוורלנד. גאווין היה רזה, חולני וכחוש. הסרטון נגע בחבר המושבעים כשראו את השלושה הולכים על גשרים ברחבי בנוורלנד, תחת עצי אלון. הקול המלאכי של מייקל שר את  "I'll Be There" ריגש את כל הצופים, רבים מהם הזילו דמעה, היה נראה כי אפילו אנשי האבטחה הרגישו מחנק בגרונם.

ג'נט סיפרה שדייוד אסר עליה לבקר בנוורלנד כי הוא פחד שהיא תספר למייקל מה הם עברו. היא מספרת שהיא פחדה מ"התכניות השטניות" של בעלה והרגישה בטוחה אצל מייקל. היא היתה מבלה עם מייקל, צוחקת ורוקדת איתו ובאחת הפעמים דייויד הגיע והיכה אותה. מייקל לא ראה אותה שוב באותו טיול. היא סיפרה למילר בהקלטה שמייקל היה האבא שלהם, נתן להם ביטחון, אהבה "וניסה לעזור עד כמה שהיה יכול" כיוון שהוא לא רצה שגאווין יחלה שוב. עוד בהקלטה מספר גאווין שנסע עם אביו לנוורלנד לא פחות מ 10 פעמים. לעיתים היה ישן עם אביו בחדר האורחים ולעיתים היה מעדיף לישון בבית של מייקל. הוא סיפר שלעיתים היה ישן עם סטאר ועם מייקל במיטה ולעיתים מייקל היה ישן על הריצפה. הוא סיפר שלמייקל היה חשוב לשמור עליו רחוק מהמחלה.

ג'נט ארויזו מספרת בהקלטה שבתקופה המדוברת היא היתה מאד מודאגת כלפי הילדים ושמחה ששהו עם מייקל. היא סיפרה שדחו אותם בכל מקום ומייקל בא ואמר: "אתם חשובים לי, אולי אתם לא חשובים לאנשים אחרים, אבל לי אתם חשובים". היא סיפרה שקיבלה פניות וטלפונים מהתקשורת כדי להוציא ממנה "סיפור עסיסי" על היחסים של גאווין עם מייקל והיא לא אהבה את זה. הם הציעו לה כסף, מכוניות תמורת מילה שלה או תמונה של בן משפחה ואף הגיעו אל בית הוריה. היא סיפרה למילר שאין לה סיפורים למכור לתקשורת ושהיחסים בין ילדיה למייקל הם טהורים ותמימים. היא סיפרה שמייקל היה מתפלל עם הילדים

ומדבר איתם על אלוהים.

גאווין היה מאד לא מרוצה ששמו אותו לצחוק בבית הספר ובשכונה לאחר שהסרט עלה. הוא סיפר למילר שהיו קוראים לו הומוסקסואל ושהוא משקר כי הוא לא חולה כלל בסרטן. גאווין הצטער על מה שהמדיה עוללה למייקל, ג'נט ארויזו אמרה למילר בראיון: "ראה איזו עוצמה היתה למייקל עליי ועל ילדיי. ולא אין לנו שום סיפור למכור לתקשורת בעד אף הון שבעולם. כי מה שחשוב בעולם זו אהבה. הכל מתחיל באהבה, הכל צבוע באהבה והכל נגמר באהבה".

לפני סיום הקלטת הראיון הזה, בשבת ה- 16 לפברואר 2003 כשמשפחת ארויזו נשבעו תחת חוקי בית המשפט בקליפורניה שכל מה שאמרו לגבי מייקל ג'קסון הוא נכון.


107 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page