top of page

ניקול ריצ'י על מייקל ג'קסון: "הוא פשוט רצה להיות שוב ילד"

ניקול ריצ'י והוריה, ליונל וברנדה ריצ'י, היו חברים קרובים של מייקל ג'קסון ומשפחתו. לא הרבה יודעים, אבל ריצ'י היתה בת הסנדקות של ג'קסון והתארחה בנוורלנד פעמים רבות. לאורך השנים משפחת ריצ'י יצאה להגנתו של ג'קסון מול התקשורת.


נובמבר 2003


ניקול ריצ'י, תומכת בג'קסון נגד הטענות על התנהוגת מינית בלתי הולמת עם ילדים. בנושא הזה, היא סיפרה על הילדות שלה בחוות נוורלנד של ג'קסון, בה גם ישנה בחדר השינה של ג'קסון פעמים רבות. "כל החבורה ישנה באותו החדר. לא היה שם שום דבר מעבר למבוגר שרוצה להיות שוב ילד. אתם יודעים, פשוט נהנה מחברת הילדים. גדלתי איתו. ביליתי הרבה ערבים וימים שם. אני יכולה לדבר רק על עצמי - שום דבר לא קרה."


ניקול הוסיפה שהיא לא היתה שותקת אם ג'קסון היה מנסה לעשות לה משהו "אני לא בן אדם שקט. אם משהו היה קורה, הייתי אומרת 'מי אתה?' ומספרת להורים שלי. אבל ההורים שלי מעולם לא השאירו אותי עם מישהו שהם חשבו שהוא מסוכן. מעולם לא היתה לי אף טענה, ואני אוהבת את מייקל".


ניקול ריצ'י וכריסטופר רוג'רס (בנו של קני רוג'רס) בנוולרנד, 1987

כיום ברנדה ריצ'י, אמה של ניקול, לוקחת חלק פעיל במלחמה נגד השקרים של התקשורת על ג'קסון, ובמיוחד נגד הסרט "לעזוב את נוורלנד".


תגובתו של ליונל ריצ'י להאשמות של ווייד רובסון (2013):



גם אחותה הצעירה של ניקול, סופיה ריצ'י (בתו של ליונל ריצ'י מנישואים שניים) שיתפה בראיון: "חוות נוורלנד היתה הדיסנילנד של [אנשי] בוורלי הילס. מייקל היה בן אדם ממש מתוק."




מקורות:


203 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page